Mammamyys..

Vaken tidigt idag - för att vara en ledig dag! Men Bosse ville ut, och jag ska ärligt säga att jag inte har ont av att gå upp tidigt nu för tiden. Förr låg jag gärna och drog mig så länge jag bara fick, okey mitt morgonhumör finns fortfarande kvar, men jag mår helt enkelt bättre av att komma upp på morgonen. Idag ska mamma komma och vara här i helgen :) Så jag ska ha mammamys! Men oroa er inte - jag ska fortfarande gå UT imorn! Innan hon kommer hit hade jag tänkt hinna plocka undan lite, dra över med damsugaren, duscha, vika resten av tvätten som jag och H inte orkade vika sist och så blogga en gång till med nya bilder på mina grejer!

Så ses lite senare :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0