På dagsplaneringen!

Gick upp och direkt ut på en morgonpromenad med Bosse, förbi C där K bor nu tills hon åker till Carlifonien på fredag. De hade fortfarande inte gått upp ur sängen, så fick jagat upp dem och sen gått hem för att göra mig iordning. Nu är jag hemma för att blogga, göra mig "gå på stan" klar och käka lite frukost. Men frukosten blev ganska liten, fil och banan, vi ska nämligen gå och äta lunch på vårt stammis ställe Pour Bone. Eller "nyttiga buffen" som vi väljer att kalla den :) Sen blir det massa spring i alla affärer, en kaffe här och där och massa prat för snart åker min K :((

Ikväll ska vi till Maniana (vet att jag aldrig kan stava rätt till det, men ni fattar), där blir det massvis med Cava och Tapas! Längtar!! Kvällens kläder blir höga klackar, vitt ribbat linne och en pennkjol i brunt skinn :P men vad jag ska ta på mig nu har jag ingen aning om ??? Tur att jag sorterat i garderoben iallafall, blir lite lättare att se då.


Kram på er nu mina mysiga läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0