Så var det lunchdax..

Jag har fått en hel del gjort sen vi hördes sist! Så som, städat, varit ute och sprungit, gjort en inpackning i håret, sorterat bland skor, duschat och fixat mig iordning, pratat i telefon, ätit lunch och druckigt bubbelvatten från nya soda stremern! Ja, just det - karln min köpte en Soda Stremer igår, så nu kan jag dricka huuur mycket bubbelvatten som finns! Kanske kan jag byta ut några saftglas om dagen mot bubbelvatten, som den saftdrickare jag är :P

Ta hand om er resten av dagen alla gulliga :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh gud vad snällt sagt ! :) You made my day :D tack tack tack !

2008-08-29 @ 13:52:18
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: tilde

Snällt av dig :) Nja.. vi är väl inte så förtjusta i Ebba egentligen.. men det är ändå roligt att läsa det hon skriver! Kul att du tittade in på vår blogg.

2008-08-29 @ 13:55:43
URL: http://ovanlig.webblogg.se/
Postat av: Lore

haha yes det ska jag, fast har begett mig dit utan startbeviset och IDkort så får se hur mycket springa det blir för mig ;P. Sprang förra året med, tänkte ta det som tradition=). GBGvarvet är alldeles för långt =). Hoppas allt e fint, kram

2008-08-29 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0