Sista arbetspasset klart!

Nu har jag gjort sista arbetspasset för den här sommaren och är ledig fram till 1 september! Klockan är nu 11.30 och jag har redan ätit frukost två gånger, kört från Lysekil, varit ute med Bosse två vändor, sett på tv, pratat i telefon, försökt få C att spendera dagen med mig, och till sist bestämt att åka in till stan med älsklingen. (C ville sova vidare, jag har varit vaken sen 8 och orkar inte vänta på att något kul ska hända mer! -men gillar henne endå ;)

Jag och älsklingen ska iallafall kolla i affärer, dricka latte, njuta av fina vädret och bara mysa nu...

puss!

Kommentarer
Postat av: carro

bläää på dig ja va ju trött

hörs sen

puss

2008-08-24 @ 12:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0