Sista helhelgen går mot sitt slut..

Idag jobbar jag sista dagen på den här helhelgen. Helhelg är när vi jobbar från fredag - söndag, vilket jag nu alltså gjort. Eller ja.. söndagen är ju inte riktigt klar än, men det gör inte så mycket för jag har så mycket att se fram emot. Som att när jag slutar ikväll så ska jag sätta mig i clion och köra till Göteborg och min älskling! Sen har jag en hel vecka hemma innan jag ska tillbaka för lite jobb nästa helg, men då jobbar jag ju inte heela helgen, bara två dar :P
Denna vecka som kommer ska jag verkligen bara njuta av min ledighet, jag ska fixa håret, dricka massa latte på stan, promenera, luncha och fönstershoppa - men får vänta tills löning kommer med att ta hem grejer från affärerna, tyvärr :P OCH, på onsdag blir det utgång och lite avsked av K :_( Jag gillar inte avsked, snyft... Vill ju ha kvar henne här ju!

Tillbaka till arbetet nu! Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0