Skakig dagenefterdag..

Det blev riktigt lyckat igår, en dag på stan i butikerna, lunch och trevligheter. En stor trevlighet var att - Jag hittade en klocka som jag önskar mig från Michael Kors på NK, ska få den i födelsedagspresent och den är så sjukt fin! Längtar tills den finns på min handled :) Älsklingen och jag tog en sväng till NK förut så han skulle få se den innan jag bestämde mig, han gillade den - precis som jag :)
 
Igår kväll kom tjejerna förbi vår lägenhet och drack lite Lambrussco innan vi åkte till Maniana. Där käkade vi massa smarrigheter, drack Cava och hade en riktigt bra kväll! Några svek utgången, men jag, K, C, M och L ramla in på Nivå, och stängde stället (inte C dock ;) Men gårdagen gör sig påmind idag, som alltid för mig - jag blir ju alltid så bakis. Vi har varit en sväng på stan, men sen vi kom hem har jag bara legat på soffan och käkat äpplekaka och toast så det stänker om det.

Om 2 h ska jag över till A och bli bjuden på lite mat, det blir det sista jag ser av K på länge.. Men det blir mysigt att få käka och mysa med A, L och K..

Nu ska jag ta en dusch, om jag orkar resa mig ur soffan alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0