Stanna inne?

Varför måste regnet vräka ner när jag är ledig? Vi skulle gå en morgonpromenad lilla familjen, men inte i det här vädret! Jag hade lite planer för idag, så som att åka till NK och köpa klockan, gå lite i affärer och sen kanske ta mig till simhallen. Men tappa lusten för det mesta.. jag och älsklingen funderar på att åka till Sävedalen och hämta Arnfilmen, ingen av oss har sett den än och det känns lite som en sån där filmdag :P Vad som hindrar just nu är att gå till bilen, för den promenaden kommer göra oss pisseblöta! Vi har parkerat bilen i Lunden.



Jag får helt enkelt uppdatera er senare idag på vad som kommer hända, för just nu gäller inaktivitet! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0