Svettigt..

Vart lite snabbt inlägg förut.. Tanken var att jag skulle hinna skriva om hur mysigt det var att komma hem igår, hur jag skulle spendera dagen, vilka planer det finns för veckan. Men får helt enkelt uppdatera nu, var tvungen att skynda mig iväg då parkeringstiden på bilen hade gått ut förut. jag åkte sen upp till Skatås och sprang, efter en löptur i förra veckan har jag insett att jag har en mycket bra löparkompis - Bosse! Han har blivit stora killen nu och orkar springa med :) Och det behövs verkligen springas för min del... måste få upp kondisen lite :P

Nu är jag hemma igen, lite svettig och go, och på riktigt gott humör! Finns ju inget som känns så skönt som känslan efter man har tagit ut sig och fått mycket frisk luft på samma gång. Dags att duscha, sen ska jag packa upp alla väskor vi haft i Lysekil, damsuga och torka golv, städa kök och badrum och sist men inte minst - måla naglarna! Hahaha... Ja, måla naglarna ska jag göra allra sist så dom kan torka i takt med tv-tittande :P Egentligen skulle vi behöva ha hem lite mat också, men tror det får vänta tills älsklingen kommer hem.




ååå, en av mina favorit sommaroutfits.... kan det inte bara bli varmt några
dar igen? Imorn blir håret ljusare..

Kommentarer
Postat av: Anna

Kuuul med bilder!

2008-08-11 @ 16:28:48
Postat av: me

:D

2008-08-11 @ 16:33:28
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0