Vill inte jobba mer..

Jag har jobbat 14 h pass idag, ushh! Jag vill inte jobba meer :( Men imorn åker jag till Göteborg och stannar till torsdag vilket ger lite ledighetskänsla iallafall. Och nästa helg jobbar jag sista helgen för sommaren! Jag har ont i nacken och är inte så sugen på att sitta framför datorn så här 22.40, så det här inlägget kommer att bli kort.

Men en uppdatering:

Fredags : Grym kväll!!! Vi satt på släggö gamla gänget och det var såå roligt - som alltid! ( enda minus var att älskling och jag fick åka hem tidigt efter att en tjej dränkte min vita klänning i rödvin) Men + att H fick träffa fler av mina gamla vänner :))

Lördag : Jag, älsklingen och Bosse åker till Grebbestad och har en mysig helg med goood mat, och en aning alkohol för H:s del ;) + att jag fick tag i en riktig drömtavla! Och att jag och H fick köpt på oss lite snygga Henry Loyd tröjor. OCH sist men inte minst - Min mamma, jag fick pussa på henne!

Söndag : Loppisletande och massa gott i magen :P


Sen idag har det varit, jobb jobb jobb sen H körde mig till jobbet imorse :( Jag och Pappa kollade en lägenhetsvisning på rasten men inget för oss. Snipp snapp slut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0