Huvudvärksplugg..



Jag har inte riktigt någon bra dag idag.. Vaknade med huvudvärk, men vet att jag måste plugga så jag pinar mig framför datorn. Min huvudvärk kan bero på att Bosse vaknade till och skällde säkert 10 gånger inatt - inte mycket till nattsömn. Han har aldrig hållt på så förr, men nu har han fått en knäpp de senaste nätterna och skäller för minsta ljud. Är han mörkrädd tro?
Jag har precis haft lite fika med mamma och C som var förbi innan de skulle åka till Ikea, det var mysigt. Ikväll ska jag och H äta klyftpotatis, det ska bli gott. Annars känner jag mig trött, oinspirerad till att ta på mig något fint eller göra mig iordning. Men kanske skulle det hjälpa? Att tvätta håret, blåsa det snyggt och sätt på sig lite fina kläder som en kjol, min nya cowboyskjorta, knästrumpor.. ja vi får se, först måste jag fortsätta att huvudvärksplugga och sen gå promenad med Bosse..

Go helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0