Idag är det bara en vecka till Julafton!!

God morgon! Ja, nästan iallafall... för mig är det en god morgon. Jag har blivit en sjusovare igen, precis soom när jag var 14 :P Det som är så skönt att komma upp i vettig tid på morgonen men det går bara inte just nu. Jag behöver jul och ledighet så jag får tillbaka energin. Men det ger energi att "Bonde söker fru" är på tv ikväll och imorn kväll med! Jag kommer sörja till nästa säsong...

Jag funderar på vad jag ska göra med den här dagen, gå in till stan eller ta en lång promenad med Bosse.. Det sista måste jag ju göra någon gång under dagen men att gå till stan blir väl bara deprimerande när plånboken är så tom! Nu vet jag vad jag ska börja med, gå in på Csn- sidan och kolla när nästa utbetalning sker.


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0