Sista tentan!

Jag sitter och skriver min sista tenta på lärarprogrammet - Det känns helt galet! Dagarna har bara sprungit förbi, jag glömde helt av att skriva att jag och älsklingen bott ihop i 1 år i måndags! Jag glömde inte bara att skriva det, vi glömde själva av det... :P Är väl så när allt rullar på och känns så där himla bra, att 1 år går så fort :)
Jag tog mig en riktig rödvinsfylla i tisdags med klassen, något jag fick sota för på tisdag natt och onsdag morgon. Men efter att förmiddagen gått så var vi påväg, jag, C, M och J till Ullared för att julklappshandla. Så idag fick jag börja med min tenta som ska vara inlämnad på måndag, kanske bäst att skriva lite där och inte här.

Så by by så länge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0