Bila sig..

När mamma har åkt till Thailand får jag och H låna hennes bil dom veckor hon är borta. Det är lite lyxigt endå.. Fast som alla vet -Lyx kostar. Imorse fick jag gå upp för att flytta bilen och leta gratisparkeringar, ställde mig vid överåsvallen och fick mig sen en liten morgonpromenad. Har efter det lunchat med K i Saluhallen, sen varit på föreläsning. Jag hatar det verkligen just nu, är så trött på skolan. Ikväll är det lite klassfest i Linné, men vet inte om jag kommer gå dit. Min klass är grym, och det blir alltid heelt galet de gånger vi ses, men med den vetskapen tillsammans med att jag ska upp 7:00 imorgon får mig att tveka. Ska jobba på Ånässkolan imorn...

Längtar tills min älskling kommer hem, då ska vi laga mat och mysa. Det blir någon rätt ur kokboken H fick av min mamma i julklapp.. Kommer nog att bli riktigt smarrigt :)


Ha det grymt och tänk på att imorn vid den här tiden är det helg! Kram!

Kommentarer
Postat av: carro

jasså ja trodde de blev thai... =)

2008-02-28 @ 20:12:57
Postat av: me

Ja ambitionen var middag, H hade plockat fram recept och grejer.. men som du vet gick latisarna till kalaya och fixa thai.. hahahah :P

krami:)

2008-02-29 @ 14:50:18
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0