Kommer med solsken..

Morgondagen sprang iväg i ett nafs! Men fick mycket gjort :) Både varit hemma och grejat, haft ett par lektioner på samskolan (idrott) och sen åkt till stan och lunchat med K - köpt nya Indianskor! Minnetonkas, och jag är så nöjd! De kommer bli super till taights, klänningar, små shorts och kjolar (när det nu blir tid för de två sistnämnda;) I ärlighetens namn har jag faktiskt på mig dom nu, dom tillsammans med badrock -hahaha. Men jag måste gå in dom lite :P de är sköna, men tänk om de funnits i 6.5 istället för 6 som jag har fått köpa nu. Det blir säkert bra, bara att jag har för vana (fråga K och H) att köpa lite för stora skor - gillar när mina fötter har mycket plats :) Nu är dessa perfekta, men saknar lite den där extra havla eller hela centimetern att spela med :( 7:or blev galet förstora, så får helt enkelt gå runt i mina 6:or som jag lagt i en extra sula i + använder tjocksocka för att de ska töja sig.(Ja, ni märker med plats för både extrasula och tjocksockar är de inte för små).

Efter stan åkte jag direkt till J som hade gjort middag för oss tjejer, dunderbra intiativ - Hon ska ha all cred! Flygande Jacob till middag och marängswiss till efterrätt, jummi  :P Vi fick oss lite livliga diskussioner i gott sällskap. Sen hoppa jag in i C:s bil och vi åkte hem -tack för skjutsen C, som alltid!

Idag vaknar jag och märker att solen står högt på himlen och det är grymt väder!! Jag blir så nöjd :) Ska ringa och väcka K nu, för vi ska hitta på något idag igen.. gå på stan kanske?? ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får ta en bild på dina nya indianskor. Är nyfiken. Jag skrattar så när läser om dina fötter. Kommer du ihåg när vi var hemma hos min kompis Mikaela i majorna och skulle ut? Jag glömmer det aldrig. Har nog aldrig skrattat så mycket :o) Kram på dig goingen..

2008-02-07 @ 11:28:38
URL: http://fotogrodan.blogg.se
Postat av: Me

Hahaha, ja mina fötter - de är svåra att glömma hos dom som sett dom :P Tillochmed mina gamla dagisfröknar påminner mig om dom ifall jag stöter på dom. Att de brukar klämma och bita i dom när jag gick på dagis. Hahaha, ja hjälp vad kul det var den gången! Goa minnen :)
Yes jag ska lägga upp bild på nya skorna (tillsammans med ett par som följde me hem idag :s) Sen måste vi fota de nya indianskorna - ett indiantema! puss

2008-02-07 @ 14:51:38
URL: http://cut.blogg.se
Postat av: carro

men linda du skojar inte ett till par skor hoppas ja.. =)
du ela för go vår redovisning gick bra du hade kunnat vara me tog bara en ti,mma.. =)
pöss

2008-02-07 @ 15:09:16
Postat av: Me

Neej! tog det bara 1 timma? Då hade jag ju varit me på direkten! Åååå... jag som ville:( Härligt att det gick bra :) Jamen de här var ju billiga :P hahaha
love :)

2008-02-07 @ 15:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0