Oboy vilket vackert väder!

En så mysig dag igår, min och H:s första allahjärtansdag tillsammans :) Allt sånt där första är så mysigt, första midsommar, första julen, första nyår, första allahjärtansdag osv osv.. Våran dag igår blev underbar, men tänker behålla den för mig själv för vissa saker vill man bara få ha för sig själv, hihi.

Vaknade till solen, vilket är det bästa sättet att vakna på. Att vakna till solen är detsamma som att vakna med ett leende :) Och gissa vad den här härliga morgonen fick mig till, jo att ta en morgonpromenad. En skön runda på 50 minuter som gav rosiga kinder.

Ååå vad jag längtar till den härliga våren nu! Och sommaren, för det är stora planer på gång den här sommaren :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0