Omotiverad

Både till att studera (ovanligt??) och till att sticka! Har ju köpt ett urhärligt garn som jag ska sticka en V-ringad olle av, men motivationen finns inte. Har stickat en ärm och lite av ryggen, nu slutade jag mitt i stickningen av en rad för att blogga och kolla om jag kan ringa någon så jag får lite jobb den här veckan. Såå typiskt att ingen har ringt den här veckan, jag är ju i stort sett ledig! Skulle behövt läsa en del, men annars är jag fri för arbete. Vill ju tjäna pengar...

Kors i taket men jag har INTE ätit någon chokladboll idag! Har iofs. bara 4 kvar, men de ligger fortfarande i burken i kylen de små smörbollarna (som är vad de egentligen är!) Skulle velat ha rört på mig idag (är det på grund av dåligt samvete?? ;) men tycker simhallen i Göteborg känns lite snuskig, ute är det regnigt och gymkort har jag inte. När jag pratar om snuskig simhall menar jag valhallabadet, är jag löjlig? Ja, det är jag säkert men har man fått för sig något så har man! Kanske måste jag övervinna min äckelkänsla med att gå dit endå...

Imorse var H:s pappa här och vi fick fixat lite till i lägenheten, hängt upp lampor och satt upp en hylla, eller hylla och hylla vi kommer mer eller mindre använda den som byrå. Nu börjar sovrummet ser mer och mer iordning ut. Så härligt :P

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0