Sötsugen..

Javisst fick jag gjort en del idag! Storstädat hela lägenheten, ni vet när man är så där extremt nogrann. Har ute och vädrar mattor, filtar, kuddar, både damsuger och torkar golv först går med damvippa för att efteråt våttorka. Jag är duktig! Och jag vet en älskling som kommer bli superglad när han kommer hem :) Efter städningen gick jag en promenad och nu är jag riktigt sötsugen! Men jag ska inte gå till affären och handla godis, nej det ska jag inte! Jag åt upp resten av chokladkakan och glass igår så det finns inte någonting kvar, tror jag inte i allafall... bäst att kolla efter :P

Hej på er!

(Grattis grattis grattis C! Stora tjejen nu ;)

Kommentarer
Postat av: carro

tack tacl tack linda.. =) pöss på dej

2008-02-20 @ 21:57:47
Postat av: me

Hoppas du fick massa fina paket och god tårta! Ska ringa dig nu och kolla :P
puss

2008-02-21 @ 09:52:51
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0