Teletubbies

Min älskling kallar mig för en teletubbie, han tycker jag är lik en teletubbie då jag går runt i min mysdress här hemma. Hur ska jag ta det? Är det allmänt vedertaget att jag ser ut så, alltså har han sympatisörer? K har alltid sagt att jag är och ser ut som en seriefigur, jag har nog varit aningen snäll med sanningen och föreställt mig att hon menar Bambi, Nicke Nyfiken eller något annat gulligt djur.. (hon har väl mer antytt jag liknar nalle phu, ior eller timons vapendragare pumba). Men en teletubbie? Är likheten så slående?


Kommentarer
Postat av: carro

sjukt sjukt lik....

2008-02-25 @ 14:00:53
Postat av: Big M

En teletubbie med hobfötter. Det är du i ett nötskal. Men vi gillar dig ändå =)

2008-02-25 @ 14:24:34
Postat av: me

Jag visste att ni var i maskopi med H!! Å jag som trodde på er lojalitet ;)

haha.. love you

2008-02-25 @ 15:06:19
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0