Tråk väder!

Vilket urtråkigt väder! Inte vill jag tvinga mig ur lägenheten, men det behövs fås lite frisk luft i mina lungor. Nu när lägenheten är städad finns det inget att göra inomhus mer än att se på tv och hänga på nätet. Jo, jag ska plugga idag för vi har en muntlig "tenta"/uppgift tills tisdag som kräver lite tid. Ikväll ska K komma hit och det ska bli mysigt. Skulle vilja att H bakade sitt goda bröd, får fjeska lite med han så kanske han gör det ;)

Hur ska jag motivera mig till en promenad idag? Har ni tänkt på hur duktig jag blivit med promenader :P Haha... Än så länge är jag nöjd och har motivationen till power walks, men vi får så hur länge det håller i sig:)


Nä nu får jag ta fram litteraturen, ha det gott vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0