Du känner inte en människa förrän du bott med den..

Ja så brukar det sägas, och jag tror verkligen att det stämmer. Att kunna dela det mest privata ens hem, ställer krav men innebär verkligen att man lär känna varandra. Jag och H har bott tillsammans sen augusti, men haft helt gemensam lägenhet sen 1 månad tillbaka. Det är en häftig känsla det där... samtidigt som man bara ibland vill kunna få försvinna till sin egna lilla värld. Jag har varit van att i 5 år, förutom dom 2 år jag och K bodde tillsammans. Får väl säga att jag i 3 år, kunnat stänga och låsa dörren för att bara få vara ensam med mina olater. Nu är vi helt plötsligt två när jag har låst dörren - och två människors olater! Men när man övervinner det där du och jag och inser att man är vi, när man blottar sig ännu mer och den andre bara möter en med kärlek då vet man att man gjort rätt! Han är grym min kille, helt fantastisk...

Är snart klar med min oversize halsduk och den är gigantiskt bred! Men kommer bli läcker :P Vill bara bli klar så jag kan börja på en tröja som jag är sugen att sticka. Måste bara ha pengar till garn.. hihi

Jag och H vaknade av ett sms imorse - ett mycket speciellt sms! Där det stod att en av våra vänner friat till sin sambo, och att bröllop väntas nästa sommar. Han som friade har jag kännt i 17 år, sen vi var små och började samma klass. Och det känns så sjuuuuuuukt häftigt att han ska gifta sig med en så otroligt grym tjej som jag gillar megamycket! - Men säger bara HJÄLP är vi vuxna nu??? Önska er all lycka :))


Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar kväll! :)

2008-01-03 @ 15:53:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Tack! Okej...aj jag vill bara operera tuttsen för efter några barn är dom inte som dom var:))

2008-01-03 @ 17:24:23
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: cut

Hahhahaa, du är rolig du :)

2008-01-03 @ 17:25:27
Postat av: Emma

När visas foton på dina reakap? Nyfiken läsare :)
God fortsättning!

2008-01-03 @ 18:57:32
Postat av: Anonym

Hej Emma! Klart jag ska! Ska se om jag hinner lägga upp något ikväll. - Kul att du läser min blogg :)

2008-01-03 @ 19:38:58
URL: http://cut.blogg.se
Postat av: Emma

Åh så spännande! Ja, men jag gillar den :)

2008-01-03 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0