Ett steg närmare..

Precis bokat tid på Toni&Guy för färgkonsultation imorn, så ska dom se vad som är möjligt att göra med mitt hår utifrån önskemål. Känns spännande och hoppas på det bästa! Men får räkna med att de kanske ger mig beskedet att jag måste avfärga håret mega och sen finns det risk att det trillar av vid nästa fägning! Eller kanske inte.. vi får se :P Men jag är iallafall ett steg närmare guldbrunt hår och inte svartbrunt längre. Idag har jag i och för sig en bra hårdag och jag gillar färgen, men imorn är det nog tvärtom igen. Behöver lite förändring är jag överrens med mig själv om - och det hoppas vi att det blir. Även om den inte kommer vara extrem, så räcker det för att kännas superkul!

Vill utomlands och ha det härligt! Tjatar typ så öronen blöder på min älskling som har ett mer ekonomiskt sinne och inser att pengarna inte räcker till det den här eller nästa månad. Men vi kan hoppas på månaden efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0