Halvlek..

Kan man kalla det halvlek nu? Halva dagen har ju i stort sett passerat... Men en lång kväll väntar, vilket ska bli väldigt mysigt för jag och min älskling ska ha filmkväll. Låter som om vi aldrig har det, men anledningen till att det ska bli extra mysigt är för att jag blir så rastlös när jag går hemma en hel dag. Jag vill ha sällskap!

Kändes lite bättre efter att jag tog en låång dusch, smörjde in mig i olja, blåste och volyma håret med Björn Axeén. (Låter inte som något man gör en dag man är sjuk eller hur) Men det är min mamma som lärt mig att ibland känns det bättre om man försöker fräscha till sig, inget blir bättre av att man känner sig torr och frasig i huden, håret hänger som efter ett träningspass och man har morgonrock på sig. Nej, mysbyxor och kofta istället, volym i håret, är len och luktar gott :) Men sminket förblir av och tofflorna på. Frågan är om jag är mindre sjuk nu då? Svar nej! Har ingen smak så har ätit sparsamt, hittade dock lite av älsklingens bröd i frysen så jag tinade och åt det. Supersmaskigt - massor av korn, solrosfrön och sånt smarrigt som gör bröd saftiga. Kunde känna små smakförnimelser ...

3 stora koppar honungsvatten och mer kommer det att bli innan den här dagen är slut - När fasen ska jag orka göra skolarbete?

Kommentarer
Postat av: Big M

Linda, jag börjar jobba vid sju och då FÖRVÄNTAR jag mitt ett nytt blogginlägg som jag kan läsa till dagens första kaffe..skandal säger jag bara...vart är denna värld på väg?=D

2008-01-18 @ 08:39:14
Postat av: cut

Hahahaha! Förlåt! jag ska bättra mig.. När dricker du morgonkaffet på helgen? jag ska gå upp en timma innan
och blogga ;)

2008-01-18 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0