Härligt med syskon..

Ja visst är det härligt med syskon, tänk hur ensamt det hade varit utan min bror! Tänk allt vi delat genom uppväxten, och tänk att han är en av de som känner mig allra bäst. Idag har vi umgåts mer eller mindre hela dagen - supermys :) Jag skulle aldrig vilja vara utan ett syskon! Sen blir ju ensambarn lite knepiga också, det är allmänt kännt ;)

Skämt å sido... På tal om knepigt såg vi på en dokumentär om hollywood kändisars vikt nyss, de är fasen inte kloka! Hur mår dessa människor kan man undra? Och vad fasen håller världen på med som hetsar till sjuka ideal! Det är en mycket underlig värl vi lever i... mycket underlig. Kanske ligger det i allas ansvar att ändra på det här!? Eller så kör man taktiken - sköt dig själv och skit i andra. Men det finns för många som tänker så, och den melodin har aldrig gått hem hos mig - på gott och ont...

Skriver kanske några till rader när jag kommer hem ikväll! Längtar tills imorn när min sambo är hemma igen, så tomt utan honom. Sms varannan timme och tre samtal om dagen räcker inte, men han har som vanligt varit flitig på att höra av sig mitt hjärta. Och det är jag himla glad för :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0