Havsutsikt

Sitter med den bästa utsikten framför datorn på pappas jobb. Har postat min uppsats, så nu får det bära eller brista... Blir inte så många lediga dar som jag trodde, igår ringde rektorn på samskolan och ville att jag ska jobba onsdag-fredag. Innebär ju pengar endå :P

Jag och Pappa ska snart åka hem, och enligt hans önskemål baka bullar. Men kanske blir vi lata och hamnar på ett fik på hemvägen istället :) Förrut såg jag en namnlista nere på västkust kiosken som var en "stöd byggnad av gullmarsbron" lista, trodde det var ett skämt men när jag kom till lasses foto låg där en likadan. Visst vill man väl ha en bro... men man är ju så van vid färjan. Och det känns så mycket mer exotiskt då man måste ta färja över. Så jag skrev aldrig mitt namn på den listan, jag vill nog ha som det alltid har varit....


Ha det så gott :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej om du är medlem på facebook så gå med i gruppen blogg.se
Det är en grupp för oss som bloggar på blogg.se!
Ha en underbad dag! :)

2008-01-07 @ 14:19:28
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0