Hör och häpna..

För jag har gått upp för att gå ut och gå en morgonpromenad! Och nu när jag har skrivit det på bloggen så kan jag bara inte smita undan - nej inga nyårslöfte om att börja träna, gå ner i vikt, äta sunt. Bara en hederlig morgonpromenad med förhoppningsvis fler som följer kommande mornar. Men vem vet :P Har ju hört att det ska vara bra att röra på sig ;)

99 besök på bloggen igår - varför inte 100 säger jag då! Det hade varit häftigt :) Men är mycket glad för mina 99...;)

Ska försöka vara lika bra på att hålla bloggen uppdaterad idag, men kan inte lova något. För den som undrar hur det går med min uppsats som ska vara inlämnad på måndag så svarar jag bra med modifikation.. haha. Har lite kvar, men åker till Mamma imorn och hoppas få ro att göra det sista där. Vilket är - komma på titel, framsida, sidnummrering, fylla ut analys med några rader och slutligen en sammanfattning.

Nej, nu får jag slänga på mig brallorna annars blir det ingen morgonpromme längre! Kramis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0