Hybris på diadem!

Nej dett är ingen modeblogg, och inte tt försök att bli någon heller. Tycker bara mest det är kul att visa upp vad jag köpt för mina vänner! Och en kortis på stan blev tydligen en shoppingtur och ett rejält inköp av håraccessoarer i form av diadem. Hade bara ett par gamla lite tråkiga, men nu är det ändring på det :) Nedan följer ett gäng bilder på allt jag handla! Snygga skor och finfina tröjor - jag vill ha vårväder nu!!!

(om ni undrar varför jag nästan har samma position på alla bilder är för att det var enda sättet att få med diademet på kortet :P )



Skor...





Och tröjor :)




Ha det så fint allihopa nu ska jag på tjejmiddag !


Kommentarer
Postat av: carro

fiiiiiin fina grejer linda.. pöss pöss

2008-01-29 @ 20:42:34
Postat av: Mee

Ååå tack söta Carro! Va så mys att träffa dig en stund idag och du fick själv tag i ett par riktigt läckra pjuks :) Vill träffas snart igen.. får inte dröja för länge. Pussar!!!!!

2008-01-29 @ 22:07:25
Postat av: Natta

Snygging :)!
På tok för längesen jag såg dig nu. Får styra upp något roligt! Puss

2008-01-29 @ 23:02:22
Postat av: Me again..

Heej vännen! Tänkte på dig häromdan och ja det var verkligen 100 år sen vi sågs ju.. synd de :( Hoppas allt e bra med dig? Ja, vi får snacka ihop oss me kim och göra något snart :) Kisses

2008-01-30 @ 16:09:27
Postat av: Natta

Ja allt är kanon :) med dig också hoppas jag!
Ja jag träffar ju henne ganska ofta nu på jobbet, så jag ska ta tag i henne och styra upp något. Hade varit tokmysigt! Pussar

2008-01-30 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0