Jag tänker hår..

Någonstans mittemellan bilderna nedanför - där är håret jag vill ha! Har blivit en varannandag människa, som ena dagen är nöjd med vad som är på huvudet och andra dagen vill ha något annat. Varför ska det vara så svårt!?? Jag vill inte bli blond igen, men jag vill få lite mer guldiga nyanser, kanske guldigare längder och toppar. Vara en guldig brunett :) Efter snack på NK följer jag alla dess råd för att få ur färgen i håret, men det är lättare sagt en gjort. Jag vill helst inte göra en avfärgning för det sliter så mycket och behöva ta av håret på längden är inte ett alternativ! Vill inte ha ljusare hår på bekostnad av kortare.. hmm. Ja varför ska det vara så svårt för? Jag tänker verkligen hår...


  




no more...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0