Snöig söndag :)

En himla massa snö, och visst är det härligt! Det blir så ljust och fint :) Men lite bitter blir man allt för den sena ankomsten - varför inte vid jul för!?
Fick reda på något mycket bra idag, att jag är ledig resten av veckan. Så ska bara skicka in uppsatsen med post imorn så är jag fri från måsten enda tills fredag. Därför stannar jag några extra dar på kusten, byter bara kuststad - från Grebbestad till Lysekil! K är hemma i Lysekil med, så vi kan passa på att mysa, gå promenader och bygga snögubbar... eller snögubbar? Ja, varför inte! :))

Ska försöka i veckan, nu när jag endå är ledig att åka till M och träffa hennes lilla E som jag längtar efter så mycket. Har gått alldeles för lång tid sen sist vi sågs! Kanske "fottar" vi lite.. får se ;) Det är det bästa med att helt plötsligt få en ledig vecka man inte räknat med, man känner sig så fri. Alla möjligheter till att göra vad som faller en in, förutom plånbokens hårda grepp om ekonomin. Annars hade det nog blivit en utomlandsresa, ååå en härlig sol och badresa är vad jag längtar efter. Det gör min älskling med, så kanske kommer vi oss iväg på något lite längre fram i vår. Hoppas på en ekonomi som säger YES till det ;)


Massa kramar till vänner!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är sååå välkommen! Vi Längtar efter dig :o) Vi hörs så styr vi upp något kul... Kramis

2008-01-06 @ 17:02:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0