Tillbaka i lägenheten..

Ååå, hade gärna stannat några extra dagar i Lysekil, men kunde ju inte :( jobb... Men vad mysigt det kan vara, att umgås med familj, släkt och vänner. Skratta i mängder och timmar av samtal.. Jag och K tog en nattpromenad igår innan vi skulle lägga oss, precis som förr. Sen när vi kom hem somnade vi inte förrän vid 4 tiden, vi pratade och pratade, sen ringde H emellanåt ;) Han är mitt hjärta... underbara H :) 

Till havsutsikt åt vi en lång frukost imorse, vi skulle gått och tränat efter men det drog ut på tiden och skulle hinna med bussen till Göteborg. Var vankelmodig om jag skulle sola solarium, men har fått lite skräck för det. Har aldrig varit någon storsolare, men nu tänker jag att jag kommer få sånna där stora synliga porer i ansiktet som aktiva solare får, bli rynkig i förtid och dra på mig malignt melanom. Det gör inte att jag solar mer direkt! Visst att det är fräscht att vara brun, men kanske på naturlig väg och inte genom solrör - är jag löjlig? Men visst är det så mycket bättre att ligga på stranden och få färg än i en burk! Även om jag mest snurrar runt, och kan inte ligga still 5 minuter enligt K som blir galen på mig då vi varit utomlands och ska sola :P Jag säger bara båt - BÅT det slår allt! Man kan titta på saker, det händer grejer, och fläktar samtidigt som man får grymt med färg:) men men... kanske måste jag ta mig över rädslan endå.. och ta 20 minuter i violett ljus, hmm.

 ????        

Nu ska jag kolla mina mail och lägga upp lektioner för imorgon.. Sen är det mat!

kramizzar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut, tack.
take care.

2008-01-09 @ 12:20:46
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0