Vill inte...

Jag vill inte att det ska vara en ny vecka, för jag vill inte börja ny kurs! Hade en så grymt mysig dag igår, Jag H och hans mamma var på handboll, sen gick jag och H en promenad i Sävedalen. Vi var faktiskt hela dagen i Sävedalen, och jag som njuter av varje sekund där kunde inte klaga. Vet inte varför, men jag vill alltid vara i det huset det är så mysigt. På kvällen åt vi middag med H:s familj, såg handbollsmatcher och prata prata prata... kollade på husbilar med, haha.
Men nu är det ny vecka, jag har inte fått mitt csn, kan därför heller inte boka tid på Tony&guy för håret så har inget att se fram emot. Bara en ny kurs, ja en hel termin som jag inte vill gå. Om det va drygt att skriva B-uppsats nu, vad kommer det då inte bli att skriva C-uppsats!? Ååå... Inte känns det bättre heller av att jag fick backning på dispositionen på B-uppsatsen och sitter med den nu. Fy..

Ska snart lägga en inpackning och gå ner och boka en tvättid, för att få mig på andra tankar. I helgen ska kanske jag och min älskling åka på SPA - Det är något att se fram emot!

 
Detta är inpackningen som står i mitt badrum -köpt på NK för ca 200:- ÄR BRA! Klicka på bilden och beställ den från Panace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0