Regnig sommardag...

H gick upp tidigt och åkte till jobbet, då gick jag in till tv soffan - ingen nytta att ligga kvar ensam i sängen. De sänder från Båstad på tv4 morgon nu, fasen va sugen jag blev endå... Tur att det regnade där liksom här, då kändes det inte riktigt lika lockande. Man märkte tillochmed på Tilde att hon var uppspelt som ett litet barn, och jag förstår henne - det är goo känsla där nere! Sommarsverige när det är som bäst :) Men man vill ju kunna ha heldagar på stranden om man inte är och kollar matcherna, vilken är mindre troligt vid regn.

Jag och H älskar inredningsprogram, det finns nog inte ett enda vi missar. Och igår var det en av favoriterna Simon&Tomas :) Vi inspirerades till att måla om hallen och en av väggarna i vardagsrummet, bara en del av väggen som är bakom en stor tavla i samma färg. Vi får kolla på det när vi kommer tillbaka till lägenheten.. Ibland vill vi flytta bara för att kunna göra om allt från början igen. Det är så kul att åka till inredning och möbelaffärer, prata om hur drömköket skulle se ut eller ultimata verandan! Jag vill att vi ska ha massa pengar så vi kan praktisera våra briljanta ideér. Men i framtiden så...

Jag ska jobba ikväll, men nu först hitta ett sätt att spendera dagen (promenad med Bosse kanske?)... Igår kväll spatserade jag, H, K och Bosse på stan, sen tog vi en fika och konstaterade att sommaren inte riktigt är igång i Lysekil än. Men kanske blir det ändring ikväll då Brolle och Amy Diamond håller gratiskonsert - hahaha





Ett hem i Lexingtonstil hade inte varit fel--- inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0