Tillbaka!!!!!!

Efter en underbart mysig semester, oändligt många pussar, promenader handihand, kramiga bad i poolen.. ja allt sånt fjantigt som är så GRYMT har vi sysselsatt oss med konstant i 1 vecka! Soligt och varmt varje dag :) Tillbaka i Sverige med solbränd energi - min kille är så snygg så jag dööör:P Hahaha...

Nä nu får jag sluta...

Men det har varit bra, riktigt jäkla bra att få vara iväg med sin älskling ensam och bara få bry sig om varann.  När vi kom hem var det 1 natt i lägenheten och sen packade vi bilden smockfull för att kunna bo i Lysekil 1 månad, och nu är vi här. Detta är orsakerna till att bloggen har legat på sparlåga ett tag, och jag kan inte lova att jag kommer skriva ihjäl mig under sommaren direkt. Det är annat som ska hinnas med, så som jobb, fiskning, salta bad, utgång, fester, promenader, myskvällar, grillkvällar osv. osv... Vi har tagit massa bilder i Sousse, men båda har glömt sladdarna i Göteborg till våra kameror :( Men vid ett senare tillfälle ska jag se till att få upp lite kort!

Det var riktigt riktigt nära att det blev Båstad idag - och jag är depp för att det föll :( Hade varit så kul!! Med "känningar"  i dj-bås och bar på Peppes hade det kunnat bli riiiktigt bra. Men icke... inte iår -heller.


Vi säger så, ska kila ut i solen nu! Kramar :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0