FOTBOLL

Det bästa med fotbollen är att jag och H äter marängswiss varje gång Sverige spelar. Jag överdriver inte om jag säger att jag nu redan innan matchen ätit ½ liter! Kan ju också bero på min bakfylla, fyyy för den! Vad är det som händer? Varför kan jag inte dricka längre utan att vara ras dagen efter.. Sån tur va drog C med mig och bjöd mig på lunch idag, annars hade jag inte kommit ur lägenheten på hela dagen. Stort tack till C :) som jag tänkt åka till och se fotbollen hos nu, men vi har ingen bil och jag är för lat för att ta vagn eller gå  :P

Vi träffade MB ute igår - stor skam att han inte är med och spelar för Sverige, han är ju så goo :) Han är min och K:s lilla gullegris, hehe. Men men den gamla räven Henke Larsson ville ju vara med i sista sekund som vanligt. Ja detta var inget samtalsämne igår men jag kom att tänka på det nu så här inför fotbollen.

Nu ska min H visa mig något storslaget på datorn som han tjatar om.. får låta han göra det! Vill slutligen säga : VINN NU IKVÄLL FÖR SJUTTON GUBBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar denna layouten mer än den gamla. Snyggt!

2008-06-18 @ 20:34:05
Postat av: me

Gott att höra - då behåller jag den ett tag :)



Kram

2008-06-18 @ 23:51:32
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0