fram och tillbak på 24 timmar...

Jag och k bestämde hastigt och lustigt för oss att åka till göteborg igår kväll. Jag tänkte vara kvar med lillsis och E, men efter påtryckningar av H så åkte jag hem till lägenheten. Kom hem vid 22 tiden, och han mest bara pussas, se en film med älsklingen och somna innan jag skulle tillbaka igen. Men det var det värt :)

Nu ska jag och Bosse sussa, K och lillsis passa honom ikväll då jag jobbade och han var hur snäll som helst - matte nöjd ;) K vill att vi går en morningpowerwalk klockan 9 imorn bitti.. är rädd att jag kommer vara alldeles för trött vid den tiden. Får se om hon får liv i mig... nu ska det bli himla gott att sova.

(ps - jobbar på bilder)

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0