Hemma i 2:an igen..

H praktiskt taget drog mig ur sängen imorse, fy vad trött jag var! Men vi kom oss hem till Göteborg och lägenheten, och nu har H städat och jag bakat bröd. Skönt med en iordning lägenhet igen, men jag saknar endå huskänslan - Hus är bara det bästa. Fast fördelen med att vara tillbaka i stan är att man spontant kan gå ut, vilket vi nog gör ikväll. Inte utgång kanske, men lite middag på Maniana med cava i glasen. Turismen har inte dragit igång riktigt i Lysekil än så det blir hemmakvällar än så länge. Igår var jag och H hos K:s föräldrar och firade K tillsammans med hennes mamma, pappa, farmor, farfar, lillsis och hennes kompis. Urtrevligt- om alltid:) och vi kollade kort från K:s resa och åt tårta (äntligen fick H sin tårta;).

Nu ska jag kila och ta ut bröden ur ugnen - Ha det alla glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0