Jag är på landet och kör - bryrmigintestilen!

Igår kom jag till Lysekil igen, och jag som verkligen ville vara hemma med H :( Känns som man varit ifrån varandra hur länge som helst när jag jobbat hela lördag och söndag, sen var det bara två korta dar innan jag fick åka hit igen. Som tur är kommer han hit imorn, så längtan behöver inte bli för lång. Vi pratar massor om vår Sousseresa som är om 2 veckor! Galet nära juh! Det ska bli så otroligt mysigt och romantiskt att få vara där tillsammans :)

Iochmed att vi ska sälja huset här hemma, så har i stort sett min extra garderob lagts till emaus. Det var väl inget värdefullt i sig, kläder som jag haft sedan högstadie och gymnasie tiden. Men jag saknar ett par klänningar faktiskt, två utkorta söta - en manchester och en i jeans från diesel tror jag :S ja, strunt samma de är borta nu. Men hittade två gamla jeans kvar, ett par Lee och ett par Replay. Leejeansen använde jag sist jag var hemma, och jag målade i dom då jag och H kämpade med staketet på utsidan. Lite målarfärg här och var, så jag tog nyss fram saxen för att klippa av dom (soligt väder i Lysekil -som alltid- och behövde shorts). Tänkte det skulle se ganska fult ut, men vem bryr sig på landet. MEN, de blev riktigt riktigt läckra! Och shortsen kommer garanterat att få följa med till Göteborgsgarderoben! - jippi, ett nytt plagg!

Bosse jagar sin svans i iver om att få komma ut så jag måste kila - hörs snart igen mina nära :)

Kommentarer
Postat av: Big M

Vad händer med Bosse när ni åker iväg?=D

2008-06-12 @ 13:25:20
Postat av: me

Han ska vara med mamma i Grebbestad :) Hade du varit sugen ;) ?

2008-06-13 @ 09:58:38
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0