Kväll utan älsklingen..

Ja då går det mot kvällen och H har åkt till jobbet där han ska vara till 22... Och jag som bara ville mysa med han och inte göra någonting. Jaja, får hitta på något så tiden går fort! Pappa har tjatat om att baka jordgubbstårta i flera dar, H tycker det är en kanonidé (såklart) men jag har stoppat det varje dag. Orkar inte med att ha en stor tårta i kylen som väntar på att bli uppäten, man har en överliggande ångest tills den är slut. Tror dock den skulle ta slut fort i det här sällskapet utan att jag behöver hjälpa till mer än med en bit. Men förstår ni vad jag menar när jag talar om tårtångest? Alltså när eremithjärnan sätter igång... Det sker efter kalas eller andra festligheter och det finns kvar tårta i kylen. Man tänker på den förbannade tårtan hela tiden - en bit till - ett litet smakprov - bara en sked - och så håller det på tills man vill spy! Man somnar med en spänd mage och man ångrar varenda extra tugga man tagit och är TÅRTSJUK. Känner någon igen sig?

Nä, jag slog mig ner för att kolla om jag kunde fixa med designen på bloggen lite till då jag vill ha en "header". Men jag lyckades inte! Ååå Det som skulle bli mycket roligare om den här bilden kunde sitta högst upp:
image369

Den randiga bikinin hade ju matchat nya färgen på bloggen och allt - men icke!


Nu får jag ta tag i och hitta på något mellan regnskurarna utanför, det är sol just nu men regnar det blir det kanske.. ja ni vet vad jag syftar till:          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0