Marstrandshelg !

Hej Bloggen! Dagarna går fort när man har roligt.. I fredag var det tårta och handboll hos M med tjejerna, firade ett födelsedags barn ;) När jag kom hem förberedde jag mig för att jobba 13h på lördag, men migrän under natten gjorde att jag sov ca 2 h och det fanns inga möjligheter att kunna gå upp kl 7 för att köra till Lysekil och jobbet. Jag piggnade till under förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi ett helt gäng till Kungälv för att segla till Marstrand, jag var ensam tjej med älsklingen och hans vänner - men klagar inte:) Vi hade det så grymt skönt - OCH ROLIGT! Tänk er segelbåt, vackraste vädret, grymmaste musiken, flera flaskor rosé och champange - Vi levde gott! Jag ska slänga upp ett par bilder på bloggen senare idag :P

Världens största kram till lillbro V för att han var hundvakt ! Bosse var riktigt nöjd och jag och H med som fick vara vovvefria en kväll :) V är en grym hundvakt :)) We love :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0