Varmt!!

Det är verkligen hett ute! Jag och M satt en stund med Bosse i parken nedanför, men vi fick gå upp för Bosse skulle dricka. Sen fick han vila sig inne medans jag och M åkte in till stan. Vi köpte mjukglass (eller jag snarare ;) och sen köpte jag en ny duk, ljusstakar och ljus att ha i köket. Blev jättefint - sommrigt :)

Ikväll har vi avslutningsfest med klassen i slottskogen, borde väl gå dit men är inte sugen, är lite för trött.. Kanske kan piggna till senare och dra dit - är endå sista gången jag träffar alla så jag måste nästan för min egen skull.. annars kommer jag ångra ihjäl mig!

Ja vi får se.. nu ska jag stoppa något gott i magen - Kramar!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0