Hej då så länge!

Alla goa här hemma hej då på er så länge, nu beger vi oss österut! Har lite att fixa på stan, växla pengar och införskaffa böcker innan vi drar. Men det ska allt hinnas med, framförallt då man vaknar med tuppen!!
Jag ska försöka skriva ett blogginlägg där nere, men kan inte lova något. Men hoppas ni tar hand om er här hemma och fixar bort snön tills vi är tillbaka!!

Dagens resekläder blir rosa tygskor, svart fodral, randiga leggings, vitt linne och en hood - Passande för vintersverige? Nä men desto mer lämpligt när man kommer fram då jag bara kan slänga av mig leggingsen och hooden, så har jag klänning!


Kramar i tusentals!!!!

Kommentarer
Postat av: M

Och neeeej,
jag känner ingen som ska till Thailand idag!=)

Var rädd om er mina änglar!

2008-03-26 @ 10:31:35
Postat av: Maria

Ha det så underbart! Hör av dig när du är tillbaka i kalla sverige.. Puss & Kram

2008-03-26 @ 10:39:28
URL: http://fotogrodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0