Lite läsning, sen shopping..

Fick läst en del imorse, eller rättare sagt allt som skulle vara läst (dock inte besvarat de frågor vi skulle). Men sen tog jag en promenad in till stan, träffade C och vi gick till K:s jobb där vi skulle vara med i en undersökning. Jag hade världens tur och fick N som intervjuva mig :) Riktigt bra, och mycket tevligare än någon okänd :))

Efter vi var klara gick vi på stan, C följde med i ett par affärer sen drog hon. Jag fick köpt både ett par snygga och riktigt små jeansshorts, plus en urfin vårjacka. Den är marinblå, men inte jättemörkt marin med guldknappar. Är lite kavajaktig i modellen och superfin! Kommer vara grym med klänningar, shorts och små kjolar. Lite sailorstil, och det tycker jag är döläckert på våren och sommaren.


Jeans-shortsen köpte jag på Mango för 349:- (bild nedan) Var ganska generösa i storleken, en 36:a satt lagom tajt men med luft i midjan. Snygga fickor både fram och bak, ganska stora fickor vilket jag tycker om :)

Sailorkavajen köpte jag på HM för 298:- Ville ha den lite tajt, och tycker alla ska ha sina kavajer lite tajtare så en 34:a satt bra utan att bli för kort på ärmarna (vilka jag endå viker upp) Den ger inte plats åt tjocka tröjor under, men normala tröjor är inga problem. Visst var det bra priser!? Tycker jag iallafall... :Pimage325


Ååå vad jag längtar efter värme nu! Mina nya kjolar som jag fick av papsen blir urfina till nya jackan :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Skitsnygga shorts! Du kommer va döläcker på stan :o)

2008-03-05 @ 23:53:51
URL: http://fotogrodan.blogg.se
Postat av: me

Hihi tack vännen :O)
Har bil den här helgen, tänkte kanske ta en liten sväng till kungälv om det hinns och du kan.. Kramar1

2008-03-06 @ 16:01:54
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0