Sista dagen i ett snöigt Sverige..

Ja, det är helt ofattbart men imorgon åker vi faktiskt! Helt plötsligt går tiden saktare än den någonsin gjort tidigare, men det är bara att hålla sig till tåls. Ska nog sätta igång med packningen snart, har börjat plocka fram det jag ska ha med mig. Kan säga direkt att det inte kommer att finnas några byxor eller långärmat i min väska! bar määngder med bikinis!
Har jobbat några timmar nu mitt på dan, på en förskola i Lunden med 1-3 åringar.. Ett bra sätt att få tiden att gå men med en hög smittfaktor! Mina händer har varit tvättade antal gånger idag alltså, hahaha...

Ja, vi hörs säkert en sväng imorn förmiddag! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0