Sjukis..

Sjuk idag igen.. men har iallafall fått sova lite mer inatt tack vare goa A som bjussa på lite stark hostmedicin. En räddning! En annan räddning är min H, som fixar och ordnar för mig. Ser till att allt är bra :) Jag skulle velat gå på handboll ikväll, men det kan jag väl glömma om inte ett mirakel sker. Blir så rastlös av att bara ligga inne i lägenheten, det är verkligen såå tröttsamt. Gulliga mammi har ringt från Thailand två dar i rad, längtar efter henne och hon efter mig med såklart. Pappa ringer också flera gånger om dagen, undrar hur det går och hur jag mår. Mina föräldrar alltså -dom bästa! 

Har precis tagit 2 alvedon så ska försöka vila lite för att bli av med huvudvärken, får se hur det går..

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0