Ambitiös...?

Efter ett avslutat möte med min handledare gick jag därifrån med ett förslag på ny disposition, och att jag skulle stryka ca 10 sidor. Hon tyckte att jag varit flitig.. kanske lite för flitig :p Jaja, men bättre att stryka än att behöva lägga till. Hade kännt mig slut som student om hon bett mig att läsa ett antal böcker till och utökat forskningsläget, eller skrivit om ett helt bakgrunds stycke el nått!

Jag har tänkt på en sak.. det sägs att man förlorar 5 kg på första året som hundägare, men då kan fasen inte första tiden när hunden är valp räknas, eller? Jag menar så lite som jag har promenerat sen vi skaffa Bosse! Javisst, man springer ut stup i ett då han ska "på toa", men en liten valp orkar inte gå några långa raska promenader. Det blir mest bus och lek på promenaderna, många gånger är vi på någon gräsmatta där Bosse springer som en galning av sig själv. Inte för att jag känner behov att av gå ner 5 kg, nä det behöver jag inte. Men jag trodde iallafall att jag skulle bli mer trimmad som hundägare iallafall :P Ja vi får väl se, om några månader är ju Bosse större och då blir det ju både morgon - och kvällspromenader.

Nu ska jag slappa lite vid tv-n och låta mina två ostmackor och oboy + filtallrik sjunka. Sen är det ut med Bosse som gäller, får se om vi får till en promenad eller om det bara blir som det brukar -lek.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0