En dålig uppdatering!

Tänk att hela dagen skulle gå innan jag uppdatera bloggen.. Och det är inte för att jag skrivit så vansinnigt mycket -Nej det är det inte, utan för att jag varit utflugen ur lägenheten pga av oväsen! Egentligen skulle de hålla till i vår lägenhet men de tog grannens idag och tar våran imorn. Dom knackar loss gammal cement och lägger ny platta på balkongerna. Det blir säkert snyggt och fint, men vilket galet oväsen! och jag som måste skriva!!! Det går typ inte, inte minst för att jag måste hålla Bosse borta så han inte blir hörselskadad. Imorgon ska dom komma på eftermiddagen, sånn tur är så jag får skriva hela morgonen:P
Nu ikväll måste jag ta igen dagens förlust.. Jag och H åkte nämligen till Linné efter han slutat jobbet, sen köpte vi mat och tiden sprang iväg som alltid. Får antagligen åka till Sävedalen och skriva imorn, fram tills kl 15 är iallafall de flesta inte hemma så jag får lugn och ro..

Jag längtar så otroligt efter min och älsklingens resa nu -Det kommer bli så mysigt och härligt! Jippi!


dags att skriva, får se hur många timmar det blir, klockan är ju redan nästan 20.30 ......... image376

Kommentarer
Postat av: Big M

Jag gillar din disciplin...skarpt...;)

2008-05-07 @ 22:19:05
Postat av: madde

Vad härligt det ser ut :)

2008-05-08 @ 12:26:52
URL: http://maadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0