En helg i Lysekil..

Det går fort, men samtidigt känns det som jag varit borta en evighet! Det har varit strålande väder, mycket mat - skaldjur, grilla, fisk, kustmat helt enkelt! Och så massa umgänge såklart, gick till och med in och jobba ett par timmar innan morsdag kalas hos farmor förut. Så vi har hunnit med mycket... Och Bosse lillen har blivit passad för första gången, och det gick jättebra till min lycka - han är så mattig och hussig. Men nu gick det bra att vara med mattefar då jag jobbade :)

H har rustat upp den gamla hundgården i helgen, så nu har Bosse någonstans att vara ibland när vi bor alla tre i Lysekil i sommar... jag längtar!

Nu ska jag kolla tv och bara slappa!!!!!!!!!!

image368

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0