Gå till Filippa K..

Nu var jag hemma igen, gick mitt i lektionen då jag fick rabies på att vår lärare var så ostrukturerad. Tålamodet är kort dagen efter... Sen ville jag inte att Bosse skulle behöva vara ensam så länge heller. Jag är riktigt trött nu, och ska se om jag får lite sömn utan att Bosse klänger. Efter jag sovit ska vi gå på promenad, tror vi går till Filippa K och hämtar ut älsklingens chinos som legat där i veckor nu. Imorn åker vi till Lysekil lilla familjen, det ska bli mysigt :)

Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Elin

Tala om att jag fick respons. Bilderna så fina! Ha det gott!

2008-05-22 @ 22:06:45
Postat av: me

Hahaha! Det är väl klart :P

2008-05-24 @ 23:15:31
URL: http://cut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0