Ganglet!

Jag smet ifrån skolan lite tidigare för att dra med tjejerna till havet. Vi åkte förbi café "skåne" och köpte med oss lite mackor sen hade vi några mysiga timmar tillsammans. Vad jag gillar dessa tjejer <3 Det är verkligen så gott med sånna här dar, jag hoppas på mååånga fler! Det var jag, J, C och K som fick lite extra bränna idag, någon som vill hänga med nästa gång ;) ? Ikväll ska jag och H ha lite middag här hemma, han och O står för matlagningen som blir clubsandwich! Mumma! Lillsis kommer vara med också, men nu först ska jag och H ta Bosse på en promenix.

C är den som plåtar mig (hon satsar på en framtida karriär inom fotoyrket, se vilken omgivning hon fångat!)
image374

Lite sköna bilder, C blonda hårsvall, J överkropp och min mage :P




Idag har jag på mig nya klänningen, med ett tunt skärp i midjan - jag tycker jättemycket om den! Finns massor av användningsområden :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag är inte alls avundsjuk på er. Vissa måste ju jobba på kontorsbrännan med. baaaah

2008-05-28 @ 22:16:51
Postat av: me

men du fick ju din beskärda del av solen på Aiga Napa hjärtat!

2008-05-29 @ 16:48:30
URL: http://cut.blogg.se
Postat av: Big M

Två soldagar-ÄR DET ALLT JAG ÄR VÄRD TYCKER DU?!?!?

2008-05-29 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0