Gårdagen gör sig påmind..

Det blev riktigt jäkla kul och galet igår - Men varför ska jag vara så lättpåverkad!? Ett glas vitt och 4 öl, sen var jag ras. Men kommer ihåg det mesta, bara att jag sluddra -hjälpte P när han körde kalsongtricket, blev runtburen av M som är typ 2 meter lång. Och en rad händelser.. när vår klass är ute är vi mer som en klass högstadieelever än blivande gymnasielärare. Åååå vad jag gillar dem! Under kvällens gång droppade folk av och som vanligt blev det jag och E kvar som tjejer bland grabbgänget. Kommer inte ihåg mycket av hemresan men tror vi åkte vagn, jag och snubbarna från östra Göteborg, stackars H är den enda som bor på "Äckliga hisingen", han fick höra det ett par gånger.. hahaha. Följ ALDRIG med någon hem som bor på hisingen -det är det första du ska kolla vid ett krogragg. Ångesten blir så mycket värre när du vaknar där.

Ja, de är underbara! Nu ska jag sitta på balkongen som ser riktigt illa ut efter att inte byggfirman gjort klart den, funderar på att gå ner till parken istället men om en timma måste jag åka till skolan -TOKBAKIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0