Med en Bosse på armen..

Bossegull ligger under min arm, lutad mot min midja och kollar in vad jag skriver. Det har varit så sköna dagar så det går inte att beskriva! Slottskogen och stan med K och E i fredags. Grillning hemma hos oss på kvällen:) Igår var det havet som gällde, jag och K gotta oss i Fiskebäck -lapa sol och käka pastasallad :) På kvällen var jag hemma hos min barndomskompis från Lysekil och grilla med några tjejkompisar till henne -Det var dömysigt. Sen kom H och hämta mig och Bosse, inte så sent för jag ville kunna gå upp tidigt imorse. Men så blev det inte! Jag vaknade strax innan 11, ringde K och sen har vi legat vid havet idag igen :) Frihet säger jag bara! men dock begränsad sådan... fick åka hem för att ge min uppsats ett par timmar innan vi åker upp till studiegången på grillmys ikväll igen. Ja, det kommer spruta grillmat genom öronen på mig snart! Hahaha, men man får passa på :P

Det har gjort mig gott att få vara i solen iallafall, var nära på att deppa ihop inför den här datorn - men nu har jag lite ny energi! Ikväll ska O introducera en ny Ben&Jerrys smak som jag inte testat, är så sugen... mumma :)

Life is good!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0